Pic of the day…….

I had to go find some new pics.  I love doing that bwhahahhahaha.  Lots of fun finding pics for sure.  I am now watching the Matrix movie trilogy.  I haven’t seen them movies in years.  OMG tis Agent Coulson, wait wrong movie……  Tee hee hee

When I saw this pic I laughed my ass off.  Enjoy it.

 

download (25)

 

This would so be me.  Yea it hurts I am totally positive.

 

Monkey love, hugs and kisses

 

Katie

Advertisements

Pic of the day….

I didn’t forget about y’all, just had a busy weekend is all.  My daughter is sick and she keeps me pretty busy.  Yesterday I got to go to a casino in Tampa.  Was a lot of fun, won some money YAY.  Not enough to retire on, but enough to buy me lunch at least.  LOL

The pics I am sharing today is cause yea I believe that there should be equality everywhere.  Cause you know I if can be happily/unhappily/somewhat happily married for 19 years, why shouldn’t everyone be able to share in that bliss.  Am I right or am I right???? lol

 

524082_633519380010852_1922152711_n

 

562119_10200972457818646_967357642_n (1)

 

Let’s hope that the Supreme Court feels the same way.

 

Monkey love, hugs and kisses

 

Katie

Pic of the day……

It has been one hell of a week.  I am hoping that all is going well with y’all.  Today is kind of a funky soon to be wet kind of day.  I think I might end up going back to bed cause no reason to be up and about.  I hope that y’all enjoy your day.

 

download (1)

 

When I saw this pic, I could not stop laughing.  I love it  I mean poor kitty is such a sweet tubby kitty.  I love this so much.  An adorable kitty for sure.

 

Monkey love, hugs and kisses

 

Katie

Pic of the day…..

I have been getting things done that have needed to get done.  I still have a few more to work on, but I am getting there.  Now if only everyone would shut the fuck up about things, I could be a much happier girl.  I have decided to stop following people of twitter if all they can do is piss me off, annoy me or just plain in general whine about shit.  So YAY for me.  I am hoping that all is going well for y’all.  Our spring break is next week, should be a nice time to fuck off.  We shall see.

 

download32

 

I could live with that too.  LOL enjoy!!!!

 

Monkey love, hugs and kisses

 

Katie

Pic of the day……

Let’s see, I fixed several problems today. One of which is me, LOL, so now I am gonna keep working on it.  My son will get his announcements on Wednesday at lunch.  We only got 25.  I think that I am going to need more.  But I will make it work for sure.  Can y’all believe that I am old enough to have a kid going to graduate from high school????  I don’t feel that old, but some days I feel even older.  LOL  This will be freaking awesome for sure.

 

download (8)

 

I hate pollen and allergies.  It makes me wanna do this all the time.  LOL  Oh well, it could be worse, I am sure of it.

 

Monkey love, hugs and kisses

 

Katie

Quote of the day……

Well I didn’t choke anyone or myself.  It was actually an enjoyable evening.  I hope y’all are having fun this St. Patrick’s Day.  Unfortunately no one here eats corned beef and cabbage except for the dad, so it’s not being cooked or served.  Thank you god.  We don’t do much here, but hey that’s okay.  Enjoy your day y’all!!!!!

 

starting-drunken-brawl-first-st-patricks-day-ecard-someecards-300x167

 

1331908361754_1259751

 

Here’s to drinking yourself sick!!!  Oh wait, that’s not me!!!!  Have fun all ya drunkies!!!!

 

Monkey love, hugs and kisses

 

Katie